Shop

FAQ

Meest gestelde vragen Clean Nutrition

Bestellen

Op deze website kan je betalen met de volgende betaalmethodes: iDeal, Bancontact / Mister Cash, SOFORT Bankin en KBC/CBC Betaalknop

Bezorgen

Bestellingen op werkdagen voor 23:00, worden dezelfde dag nog verstuurd. Mits wij de betaling hiervoor ontvangen hebben. Onze vervoerder PostNL bezorgd 96% van alle door ons aangeleverde zendingen, de volgende dag. Bezorging door PostNL Pakketservice wordt gedaan van maandag tot en met zaterdag. Heb je jouw bestelling in het weekend geplaatst? Dan versturen wij jouw order op maandag, deze kan je de volgende werkdag in huis verwachten.

Heb je de Track en Trace code gecheckt en blijkt er dat er iets mis gaat met je pakket? Neem dan contact met ons op via het contactformulier. Mocht je het pakket niet meteen de volgende dag in huis hebben, kan het ook zijn dat PostNL vertraging heeft. Hier hebben wij helaas geen invloed op.

Klachten

Feedback is altijd welkom. Neem contact met ons op via het contactformulier zodat wij dit zo spoedig mogelijk kunnen behandelen.

Productinformatie

Zie je scoop niet in de pot? Grote kans dat deze naar beneden is gezakt tijdens transport. Grijp een vork en ga rustig door het poeder heen.

In de shop staat bij ieder product uitgebreid beschreven hoe je het product moet gebruiken. Dit staat ook op de verpakking van het supplement. Lees dit goed voordat je de supplementen inneemt.

Check de pagina: welk pakket past bij mij. Hier staat precies beschreven hoe het pakket in zijn werk gaat.

Check de pagina: welk pakket past bij mij. Hier staat precies beschreven hoe het pakket in zijn werk gaat.

Geef ons eventjes de tijd, maar ben je na drie werkdagen nog niet toegelaten? Neem dan contact op via het contactformulier, dan lossen wij het op.

Haal nooit het vochtzakje uit de Xtreme Workout V2. Mocht de V2 desondanks toch hard zijn geworden, schud dan een paar keer goed. Ben je bang dat het product niet goed is? Neem dan contact met ons op via het contactformulier inclusief fotoā€™s van het product, zodat we je zo goed mogelijk kunnen helpen.

Wij laten al ons producten produceren bij partijen die volgens strenge iso-normeringen werken. Het werken met deze strenge normeringen houdt onder andere in dat zij werken met gerenommeerde grondstofleveranciers die op zichzelf ook weer aan strenge eisen moeten voldoen. Onze producenten doen zelf steekproefsgewijs grondstof controleren op vervuiling en werken veel op contractbasis met grondstofleveranciers die er op hun beurt alles aan doen om zuivere grondstoffen te leveren.

Retourneren

Indien producten ongeopend zijn kunt u deze binnen 14 dagen retourneren volgens onze retourprocedure (uitzondering hierop is de Xtreme Workout V2 waarbij maximaal 1 aanbevolen dosering mag ontbreken). Voordat u een zending retour stuurt vragen wij u ons dit te laten weten via het contactformulier, zodat wij op de hoogte zijn van uw retournering. Producten kunnen niet geruild worden, je dient het product te retourneren en opnieuw te bestellen. De verzendkosten voor het retour sturen zijn voor rekening van de klant.

Je kan een coaching pakket alleen retourneren, mits je het programma nog niet ontvangen hebt. Dit omdat wij het e-book eenmaal gedownload, niet meer terug kunnen nemen. Heb het programma wel ontvangen? Dan kan je alleen de supplementen retourneren, mits deze ongeopend zijn. Je krijgt dan een gedeelte van het volledige bedrag teruggestort.

Neem contact op via het contactformulier en vermeld in je mail de volgende punten:

  • Het ordernummer
  • De artikelen die je retour stuurt

Stuur de producten in een doos naar:

  • Clean Nutrition
    Postbus 370
    3990 GD Houten
  • Gebruik bij voorkeur de originele doos
  • Voeg een briefje toe met je ordernummer (anders kunnen wij de retourorder niet verwerken)
  • Stuur het pakket gefrankeerd naar dit adres
  • Bewaar de track en trace code als bewijs

Het duurt minimaal 10 werkdagen voordat wij je retour ontvangen behandeld hebben. Heb je hierna het retourbedrag nog niet ontvangen? Neem dan contact met ons op via het contactformulier.

Voor Goud App

Zit je op je smartphone? Klik op deze link: http://onelink.to/a376x2 Of zoek naar “Voor Goud” of “Joel Beukers” in de Google of Apple store!

Ben je nog niet eerder in de Voor Goud App geweest, maar heb je wel een lifestyle pakketĀ van Clean Nutrition aangeschaft? RegistreerĀ dan een nieuw account op de app met hetzelfdeĀ mailadres, als waar je jouw aankopen mee hebt gedaan op www.cleannutrition.nl.

Het is belangrijk dat je in de app een nieuw account registreert met hetzelfde mail adres, als waarmee je een lifestyle pakket hebt aangeschaft. Als je jouw schema niet kan zien, check dan cleannutrition.nl of jouw gebruikte mailadres een schema bevat. Zie je een schema, dan zou je toegang moeten krijgen tot dit schema in de App. Kom je er niet uit? Neem dan contact met ons op via het contactformulier op de website.

Load More