SHOP

Inloggen

Registreren

Wachtwoord vergeten

Wachtwoord vergeten? Vul je emailadres in en we sturen je een link om je wachtwoord te herstellen.

  • Gratis verzending v.a. €50,-
  • Op werkdagen voor 23uur besteld = morgen in huis
  • Veilige betaling via iDeal of Mister Cash

FAQ

Bestellen

Bestellen

Op deze website kan je betalen met de volgende betaalmethodes: iDeal, Bancontact / Mister Cash, SOFORT Bankin en KBC/CBC Betaalknop

Load More

Bezorgen

Bezorgen

Heb je de Track en Trace code gecheckt en blijkt er dat er iets mis gaat met je pakket? Neem dan contact met ons op via het contactformulier. Mocht je het pakket niet meteen de volgende dag in huis hebben, kan het ook zijn dat PostNL vertraging heeft. Hier hebben wij helaas geen invloed op.

Wij streven ernaar om bestellingen op werkdagen voor 23:00 uur dezelfde dag te versturen. Bestellingen gedaan op zaterdag of zondag tot 21 uur, worden op zondag verzonden. Bezorging wordt gedaan door PostNL, zij bezorgen 96% van alle door ons aangeleverde zendingen, de volgende dag. Bezorging door PostNL Pakketservice wordt gedaan van maandag tot en met zaterdag.

Zodra wij jouw order hebben verzonden ontvang je een verzendbevestiging met track en trace code. Als je deze nog niet ontvangen hebt dan is jouw bestelling nog niet verzonden. Wij versturen bestellingen op werkdagen van maandag t/m vrijdag tot 23uur en op zondag tot 21uur.

Helaas komt het vaker voor dat automatische mails als bevestigingsmails in je SPAM map terecht komen. Check deze map! Zie je geen SPAM map? Probeer dan eens in te loggen met een webbrowser op een computer of laptop.

Order die wij op zaterdag en zondag ontvangen worden zondag verzonden (tot 21 uur). Het kan tot 00:30 uur duren voordat je een verzendbevestiging ontvangt.

Het komt helaas soms voor dat een zending vertraging oploopt bij Postnl. Als bezorging twee dagen achter elkaar wordt uitgesteld kunnen wij actie ondernemen en vragen wij dit te laten weten.

Load More

Klachten

Klachten

Feedback is altijd welkom. Neem contact met ons op via het contactformulier zodat wij dit zo spoedig mogelijk kunnen behandelen.

Load More

Voor Goud App

Load More

Giftcard

Giftcard

Als je een geactiveerde giftcard kwijt raakt is dit hetzelfde als het verliezen van je creditcard. Iemand die de kaart vindt kan deze uitgeven. Als het tegoed op de kaart nog niet besteed is, kunnen wij deze proberen te blokkeren. Vul het contactformulier in voor hulp.

Alle producten die online staan kan je met het tegoed op de giftcard bestellen! Enige uitzondering daarop is een nieuwe giftcard.

Het tegoed op de kaart is onbeperkt geldig en inwisselbaar. Indien je het tegoed niet ineens besteed, dan blijft het restant op de kaart staan.

  • De code op de kaart (bestaande uit 16 letters) dient geactiveerd te zijn voordat je deze kan gebruiken. Dit doe je door de stappen te doorlopen op cleannutrition.nl/giftcard
  • Controleer goed of je de juiste code hebt ingevoerd. (Eén letter verschil betekend dat de code niet herkend wordt).
  • Als dit niet helpt, vul dan het contactformulier in.

Kom je er niet uit en heb je hulp nodig? Geen probleem, vul het Giftcard contactformulier in en wij nemen snel contact met je op!

Load More