Shop

Giftcard – contactformulier

  • Indien je problemen met de giftcard ervaart en het een vraag is die niet onderin deze pagina vermeld staat, dan vragen wij je dit contactformulier in te vullen. Wij streven ernaar binnen 24uur (op werkdagen) je vraag beantwoord te hebben.
  • Verplicht. Nodig om je een antwoord te kunnen sturen.
  • Niet verplicht maar soms is bellen makkelijker
  • Niet verplicht maar heb jij een vraag over je code, dan wel.
  • Niet verplicht.

Meest gestelde vragen

Giftcard

  • De code op de kaart (bestaande uit 16 letters) dient geactiveerd te zijn voordat je deze kan gebruiken. Dit doe je door de stappen te doorlopen op cleannutrition.nl/giftcard
  • Controleer goed of je de juiste code hebt ingevoerd. (EÊn letter verschil betekend dat de code niet herkend wordt).
  • Als dit niet helpt, vul dan het contactformulier in.

Het tegoed op de kaart is onbeperkt geldig en inwisselbaar. Indien je het tegoed niet ineens besteed, dan blijft het restant op de kaart staan.

Alle producten die online staan kan je met het tegoed op de giftcard bestellen! Enige uitzondering daarop is een nieuwe giftcard.

Als je een geactiveerde giftcard kwijt raakt is dit hetzelfde als het verliezen van je creditcard. Iemand die de kaart vindt kan deze uitgeven. Als het tegoed op de kaart nog niet besteed is, kunnen wij deze proberen te blokkeren. Vul het contactformulier in voor hulp.

Load More